Uutisaiheet

Tiedote Keski-Hämeen tilaajille ja imoittajille postin lakon päättymisestä

Kuva: Colourbox

Postin lakko pysäytti myös Keski-Häme-lehden jakelun Postin päiväjakelussa sekä paperisten tilaus- ja ilmoituslaskujemme kulun Postissa vähintään ajaksi 11–27.11.

  • Keski-Häme toimitti lakon aikanakin lehdet Postiin, mutta niitä ei jaettu lakon aikana.
  • Keski-Hämeen varhaisjakelua Postin lakko ei koskenut, ja lehdet jaettiin normaalisti
  • Tilauslaskutusta emme tehneet lainkaan lakon aikana.
  • Paperisia ilmoituslaskuja laskutusoperaattorimme on saattanut jättää Postin kuljetettavaksi myös lakon aikana. Verkkolaskujen lähetys on toiminut normaalisti.

Tes-sopu saavutettiin 27.11.2019 ja Postin lakko päättyy. Posti alkaa käsittelemään ja jakamaan heille saapuneita lähetyksiä ja ne pyritään jakamaan mahdollisimman nopeasti. Postin käsittelyssä ja jakelussa on kuitenkin ruuhkaa, ja tilanteen normalisoituminen voi kestää Postin aiemman ilmoituksen mukaan jopa viikkoja. Lakon päätyttyä ilmestyvä torstain 28.11.2019 Keski-Häme voi edelleen viivästyä postijakelun osalta.

Saapumatta jääneet lehdet voidaan hyvittää tilausajan pidennyksellä

Postin lakko on tilattujen lehtien toimittamisessa tilaajille niin sanottu ylivoimainen este. Mikäli tilaaja ei ole saanut lakon aikaisia Postin jakamia Keski-Hämeen ilmestymisnumeroita noin kahden viikon kuluessa lakon päättymisen jälkeenkään, hän voi pyytää Keski-Hämeeltä tilausajan pidennystä saamatta jääneiden lehtien osalta tai noutaa kyseiset ilmestymisnumerot Keski-Hämeestä, Mommilantie 3, 16900 Lammi, toimiston aukioloaikoina. Emme postita jälkikäteen saamatta jääneitä lehtiä. Yleistä tilausajan pidennystä kaikille Postin jakelussa oleville emme myöskään tee, koska emme voi tietää, kuinka monta ilmestymisnumeroa kultakin tilaajalta on jäänyt kokonaan saamatta.

Tilaajalla on ollut lakon aikanakin mahdollisuus rekisteröityä Keski-Hämeen verkkopalveluiden käyttäjäksi ja lukea verkkouutisia ja näköislehteä. Tämä Keski-Hämeen lukukokemuksen laajennus kannattaa tehdä vielä nytkin, ellette ole sitä vielä tehnyt! Kaikki verkkopalvelumme kuuluvat lehden tilaushintaan.

Paperisten laskujen viivästyminen tai katoaminen

Postin lakon aikana sen jaettavana olleet paperilaskut ovat viivästyneet tai ne saattavat kokonaan kadota. Keski-Häme ei laita automaattisesti laskuja perintään, ennen kuin vastaanottajalle on ilmoitettu erääntyneestä laskusta sekä toimitettu laskukopio esimerkiksi sähköpostilla ja myönnetty kohtuullinen käsittelyaika laskun maksamiseen.

Asiakaspalvelumme auttaa

Asiakaspalvelumme auttaa lehden jakeluun sekä tilausten ja ilmoitusten laskutukseen liittyvissä asioissa sähköpostitse asiakaspalvelu@keski-hame.fi tai puhelimitse 050 588 3876 toimiston aukioloaikoina ma 9–17 sekä ti–pe 9–15.

Kommentoi

Jätä kommentti

Mainoksia

Sosiaalisessa mediassa

TV-ohjelmat

Irtonumerot

Keski-Hämeen irtonumeroita myyvät:
Hauholla: S-market Hauho
Lammilla: Keski-Hämeen toimisto, K-Market Mallas, R-kioski, S-market Lammi
Tuuloksessa: S-market Tuulos
Hämeenkoskella: Sale Hämeenkoski

MurmisP