Lukijoiden mielipiteet

Lukijapalaute Elisasta

Keski-Häme julkaisee lukijoiden lähettämiä valokuvia ja videoita verkkosivuilla ja lehdessä ilman eri korvausta. Sopimatonta tai lakia rikkovaa materiaalia ei julkaista.

Regarding your article two weeks ago about Elisa’s network downtime in the area of Lammi. Sorry for writing this in English, but I’m trying to get the message across as quickly as possible.

I called Elisa this afternoon about the downtime, as has my wife numerous times. They have the same story that their base station is under another provider, inoperable and that they do not have a schedule for repairing the problem.

I had to bring up in the conversation the matter of billing. If I had not, they would have been perfectly happy to charge full price for minimal service.
I was able to get two months for free, and I would urge every Elisa customer in the area to ask for the same and inform Elisa that they will be switching to another provider if the problem is not fixed as soon as possible.

Lammi is a small town but many people here, I’m sure, rely on the internet everyday for their business activities. The fact that this has been allowed to go on for three weeks is unacceptable for a Finnish service provider.
I prefer not to be named if this is published in the paper, and you’re welcome to translate it as you see fit, as long as the spirit of the message stays intact.


Vapaasti suomennettuna:

Viestini koskee uutistanne Elisan verkon katkoksista Lammilla kaksi viikkoa sitten. Pahoittelen kirjoittamista englanniksi, mutta yritän saada viestin lähtemään mahdollisimman nopeasti.

Soitin tänään iltapäivällä Elisalle katkoksen kestosta, ja niin on tehnyt myös vaimoni useita kertoja. Heillä on aina sama vastaus, että heidän toimimaton tukiasemansa on toisen palveluntarjoajan vastuulla eivätkä he pysty antamaan aikataulua ongelman korjaantumisesta.

Minun piti itse ottaa esiin laskutus. Jos en olisi sitä tehnyt, he olisivat olleet ihan tyytyväisinä laskuttamassa täyttä hintaa hyvin vähäiseksi jääneestä palvelustaan.

Minä onnistuin saamaan kaksi kuukautta veloituksetta ja kehottaisin jokaista Elisan asiakasta alueella pyytämään samaa ja kertomaan Elisalle, että he vaihtavat palveluntarjoajaa, jos ongelmaa ei korjata mahdollisimman pian.

Lammi on pieni pitäjä, mutta uskon että moni on täällä riippuvainen netin toiminnasta päivittäisessä liiketoiminnassaan. On anteeksiantamatonta suomalaiselta palvelutarjoajalta, että tämän on sallittu jatkua kolmen viikon ajan.

En halua nimeäni julkisuuteen, mutta voitte mieluusti kääntää viestini, kunhan sen henki säilyy muuttumattomana.

Kommentoi

Jätä kommentti

Mainoksia

Sosiaalisessa mediassa

TV-ohjelmat

Irtonumerot

Keski-Hämeen irtonumeroita myyvät:
Hauholla: S-market Hauho
Lammilla: Keski-Hämeen toimisto, K-Market Mallas, R-kioski, S-market Lammi, Säästö-Karit
Tuuloksessa: S-market Tuulos
Hämeenkoskella: Sale Hämeenkoski